onsdag 4 februari 2009

Ronja fucking Rövardotter - känslan

Nu känner jag bara typ total eufori. Kände det för en stund sen iallafall. För det är nämligen så, att jag har haft en såndär sällsynt bra dag. Ni vet, som vätska när du tränat, som handen i din handske, som vaniljsåsen på din äppelpaj. Riktigt gödig helt enkelt.
Nu kör jag crapet i punkter för att sammanfatta dagen. 1) Killer-dag på jobbet. Typ bästa sen jag började. 2) Peters tröja. 3) Housen, the eternal "gudars skymning" alltså. Vi körde i ring hela lektionen för att öva på att som sagt, köra själva i ring. Efter lektionen fick jag fin kritik från Mona, vilket jag inte förväntat mig, särskilt inte eftersom vi kört i ring hela klassen. Jag blev så glad att jag skrek och skrattade när jag gick från skolan. Tänk Ronja Rövardotter, i skogen, murgröna eller nåt på marken, och the eternal vårskrik. Där har ni känslan ungefär. Shit jag förklarar sönder det typ. Men jag känner ändå själv att nåt har hänt till denna terminen. Jag har förändrats. Och jag vill så gärna utvecklas nu. Och jag känner att jag redan har börjat. Andra har ju sett det :)

Jag tillochmed dansade utanför Nisse terminalen när jag skulle hem. Hur sällan händer inte det liksom? (4)

Peace. Speciellt tack till Gud för denna sköna dag. Det gjorde du allt bra.

2 kommentarer: