måndag 2 februari 2009

on a hip

Idag har jag, precis som igår, städat hela dagen. Nu är mitt rum lite fräschare.

Igår hade jag krumping. Min höftled blev klämd på nåt konstigt sätt, och mitt knä pajade nästan helt. Så jag fick snällt sitta ned och idag avanmälde jag mig från kursen. Visst är det tråkigt, men jag har lärt mig att bita i det sura äpplet. Det är ju ingen big deal egentligen. Antingen förstör jag min kropp på ett par veckor för krumpingen, eller så sparar jag på den och dansar en massa annat istället. Vilket jag naturligtvis tänker göra, så jag bytte till parsalsa istället. Som för min del startar imorgon! I barely can't wait. Tisdagar kommer lätt bli bästa dansdagen tillsammans med de långa torsdagarna.

Nu ska jag torka håret, sen sova.

4 kommentarer:

  1. MIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Vilken salsa har duuuu??? ja ska prata med nina nu till veckan tror jag... o frågaa... Ja vill oxååååå!!! Men ja vet inte om ja kaaan.. .asså.. damn!

    SvaraRadera
  2. asså jag tog nybörjare och det var tur! Det var lite joxigt men eh, det utvecklar sig säkert det med höhö. Shit jag har värsta grejen jag måste berätta för din när vi ses. Om salsan. Hihi :B

    SvaraRadera
  3. iiiiiiiiiih! Calllll mee mememememem.... ja m åste höra typ... Vilka går typ i nybörjasalsan?? ?

    SvaraRadera
  4. typ några som du inte känner, och inte jag heller. Plus mona.

    SvaraRadera